Monday, June 20, 2011

Letakkan Rindu Pada Tempat Asalnya...

Assalamualaikum...=)

Okay, hari nie saya nak cakap sikit je...


Hmmm...actually, dari semalam lagi, saya asyik duk teringat je dekat En.Kumbang...nak je cakap yang saya r**** dia...tapi lepas saya baca satu entry nie, barulah saya tersedar semula, sepatutnya saya tak boleh merindui dia melebihi rindu pada Yang Maha Esa...sebelum saya rindukan En.Kumbang, saya mesti meletakkan rin
du saya hanya pada Dia dan merindui En.Kumbang semata-mata hanya kerana Dia...


Yer, betul tue, Fahana...kamu mesti berubah...tak perlu tergesa-gesa...tapi belajarlah...insyaAllah, kamu boleh!!! =) Moga2 Allah permudahkan segala-galanya...aminnn...

En.Kumbang, moga2 kamu, mak and ayah sentiasa sihat dan gembira dalam menjalankan ibadat di sana...saya sentiasa tunggu kamu di sini...=)

Okay, sampai di sini saja dulu...wassalam...=)

*jaga hati, jaga iman, jaga akhlak*

2 comments:

  1. Salam ziarah dik...
    akak suke ngan posting2 farhana sal cinta ni.... Ermmm kite selalu lebihkan cinta sesama manusia dari yg Maha Esa...

    ReplyDelete
  2. ~wsalam...terima kasih sebab sudi ziarah blog saya yg serba kekurangan nie...=)
    ~alamak, malu saya, nampak macam jiwang la pulak...hehe...
    ~betul akak, tue kadang2, kita selalu je terleka...moga2 dengan adanya Dia di sisi, membuatkan kita selalu beringat kat mana cinta dan rindu tue diletakkan...insyaAllah...=)

    ReplyDelete